fbpx

Disney၊ Second Life နှင့် K-pop


Facebook ၏ မိခင်ကုမ္ပဏီသည် Metaverse သို့ ပြောင်းလဲကာ အမှတ်တံဆိပ်တစ်ခုအဖြစ် ပြန်လည်အမှတ်တံဆိပ်ပြုလုပ်တော့မည်ဟု ကြေငြာပြီးနောက်၊ ပရောဂျက်များစွာသည် ပိုင်ဆိုင်မှုဝယ်ယူခြင်းမှ စကြဝဠာ၏ကန့်သတ်ချက်များကို စမ်းသပ်ခြင်းအထိ virtual space အတွင်းသို့ ဝင်ရောက်ရန် အလားတူလုပ်ဆောင်မှုများကို စတင်ခဲ့ကြသည်။

Metaverse တွင် Disneyland သို့ သွားရောက်လည်ပတ်ပါသလား။

ကမ္ဘာပေါ်ရှိ လူကြိုက်အများဆုံး ပန်းခြံအချို့နောက်ကွယ်တွင် ဖျော်ဖြေရေးကုမ္ပဏီတစ်ခုဖြစ်သည်။ မကြာသေးမီက မူပိုင်ခွင့် အတည်ပြုခဲ့သည်။ "အစစ်အမှန်ကမ္ဘာရှိနေရာတစ်ခုတွင် virtual-world simulator" အတွက်။ Los Angeles Times ကဆိုပေမဲ့ အစီရင်ခံပါတယ်။ Disney သည် မဝေးတော့သောအနာဂတ်တွင် Simulator ကိုအသုံးပြုရန် "လက်ရှိအစီအစဉ်များ" မရှိကြောင်း၊ အပလီကေးရှင်းမှ Disneyland နှင့် Disney World ဧည့်သည်များသည် နောက်ဆုံးတွင် အမေရိကန်၊ ဟောင်ကောင်၊ တရုတ်၊ ပြင်သစ်ရှိ ပန်းခြံတစ်ခု သို့မဟုတ် တစ်ခုထက်ပိုသော ပန်းခြံများတွင် Metaverse ဆွဲဆောင်မှုများကို မြင်တွေ့နိုင်မည်ဟု အကြံပြုထားသည်။ နှင့် ဂျပန်။

အော်လန်ဒို၊ ဖလော်ရီဒါရှိ Disney World အရင်းအမြစ်- Pexels

နည်းပညာသည် ဧည့်သည်များအား ၎င်းတို့၏ မိုဘိုင်းလ်ဖုန်းများကို အသုံးပြု၍ ခြေရာခံကာ ပန်းခြံအတွင်းရှိ နံရံများနှင့် အခြားအရာဝတ္ထုများကဲ့သို့ အနီးနားရှိ ရုပ်ပိုင်းဆိုင်ရာနေရာများပေါ်တွင် စိတ်ကြိုက် 3D အကျိုးသက်ရောက်မှုများကို ထုတ်လုပ်ခြင်းနှင့် ပရောဂျက်ပြုလုပ်ခြင်းဖြင့် လုပ်ဆောင်မည်ဖြစ်သည်။ မူပိုင်ခွင့်လျှောက်လွှာအရ Disney သည် Metaverse သို့ ဝင်ရောက်နိုင်ဖွယ်ရှိသည်။ နိုင် "အသုံးပြုသူများအား ပိုမိုကောင်းမွန်သော AR ကြည့်ရှုခြင်းကိရိယာကို ဝတ်ဆင်ရန် မလိုအပ်ဘဲ သုံးစွဲသူများအား လက်တွေ့ကျပြီး အလွန်အကျွံ နှစ်မြှုပ်ထားသော တစ်သီးပုဂ္ဂလ 3D virtual အတွေ့အကြုံများကို ပေးဆောင်ပါ။"

Metaverse တွင် K-pop ။

တနင်္လာနေ့တွင်၊ Metaverse ဖျော်ဖြေပွဲစီစဉ်သူ Animal Concerts စာချုပ်ချုပ်ဆိုခဲ့ကြောင်း ကြေညာခဲ့သည်။ တောင်ကိုရီးယား unicorn Kakao ၏ Klaytn ကွန်ရက်နှင့်အတူ နိုင်ငံ၏ ဖျော်ဖြေရေးနယ်ပယ်နှင့် ထိတွေ့မှု တိုးလာစေရန် အစီအစဉ်တစ်စိတ်တစ်ပိုင်းအဖြစ်။ Animal Concerts အမှုဆောင်အရာရှိချုပ် Colin Fitzpatrick က "Klaytn ၏အဓိကပန်းတိုင်များမှာ NFTs နှင့် Metaverse" ဟုဆိုခဲ့သည်။

"Metaverse တွင် အမှန်တကယ် ဖျော်ဖြေပွဲသို့ လူမည်မျှ တက်ရောက်နိုင်သည်ကို နည်းပညာဆိုင်ရာ ကန့်သတ်ချက်များ တားမြစ်ထားသည်" ဟု Fitzpatrick မှ ကျွမ်းကျင်ပိုင်နိုင်မှုဆိုင်ရာ ပြဿနာများကို ရည်ညွှန်းကာ ပြောကြားခဲ့သည်။ K-pop အနုပညာရှင်များအပါအဝင် အရည်အချင်းအမျိုးမျိုးဖြင့် ဖျော်ဖြေပွဲများကို လက်ခံကျင်းပရန်အတွက် လက်ရှိနှင့် Metaverse ပလပ်ဖောင်းများတစ်လျှောက် virtual venues များတည်ဆောက်ရန် ရည်ရွယ်ထားသည်။

ပရောဂျက် Meta ဖြစ်သွားသည်နှင့်အမျှ Second Life ဖန်တီးသူ ပြန်လာပါသည်။

အွန်လိုင်းကမ္ဘာ Second Life နောက်ကွယ်မှ ကုမ္ပဏီ Linden Lab က တည်ထောင်သူ Philip Rosedale က ကြာသပတေးနေ့တွင် ကြေညာခဲ့သည်။ ပရောဂျက်ကို ပြန်လည်ပါဝင်လာမယ်။ ဆန်ဖရန်စစ္စကိုအခြေစိုက် VR ကုမ္ပဏီ High Fidelity ၏ Metaverse အဖွဲ့သားများနှင့်အတူ မဟာဗျူဟာအကြံပေးအဖြစ်။ ကုမ္ပဏီ၏အဆိုအရ၊ အရည်အချင်းအသစ်နှင့် အဟောင်းများကို ပေါင်းထည့်ခြင်းသည် Metaverse သို့ Second Life ၏ဝင်ရောက်မှုကို လွယ်ကူချောမွေ့စေမည်ဖြစ်သည်။

“သဏ္ဍာန်ကမ္ဘာတွေဟာ dystopias ဖြစ်ဖို့ မလိုအပ်ပါဘူး” ဟု Rosedale ကဆိုသည်။ "Big Tech သည် VR နားကြပ်များကို စွန့်လွှတ်ပြီး ၎င်းတို့၏ ကြော်ငြာ-မောင်းနှင်မှု၊ အပြုအမူ-မွမ်းမံမှု ပလပ်ဖောင်းများပေါ်တွင် အသွင်ကူးပြောင်းမှုတစ်ခုကို တည်ဆောက်ခြင်းသည် လူတိုင်းအတွက် မှော်ဆန်သော၊ တစ်ခုတည်းသော ဒစ်ဂျစ်တယ် Utopia ကို ဖန်တီးလိမ့်မည်မဟုတ်ပါ။"

2003 ခုနှစ်တွင် စတင်တည်ထောင်ခဲ့သော Second Life သည် Facebook၊ Twitter နှင့် Instagram ကဲ့သို့သော ခေတ်မီလူမှုမီဒီယာပလပ်ဖောင်းများ၏ ချိတ်ဆက်မှုမတိုင်မီ အစောဆုံး virtual world အတွေ့အကြုံများထဲမှတစ်ခုဖြစ်သည်။ Rosedale သည် Linden Labs ၏ CEO အဖြစ် 2013 ခုနှစ်တွင် High Fidelity ကိုမတွေ့ရှိမီ 2013 ခုနှစ်တွင် ထွက်ခွာခဲ့သည်။ သူ၏ပြန်လာမှုသည် Metaverse-themed အိုင်ဒီယာအသစ်များကို တည်ထောင်ထားသော platforms များတွင် ထည့်သွင်းခြင်းအတွက် သိသာထင်ရှားသော မှတ်တိုင်တစ်ခုဖြစ်သည်-