“ Web3 သည် အနာဂတ်ဂိမ်းများအားလုံး၏ အခြေခံအစိတ်အပိုင်းတစ်ခုဖြစ်လိမ့်မည်” ဟု OKX အမှုဆောင်အရာရှိက ပြောကြားခဲ့သည်။
သော့သွားယူမှုများ
- OKX သည် Web3 ဂိမ်းဆော့ဖ်ဝဲရေးဆွဲသူများအတွက် ပြည့်စုံသောကိရိယာများကို ပေးဆောင်ပြီး GameSphere ကို မိတ်ဆက်လိုက်သည်။
- GameSphere အင်္ဂါရပ်များတွင် WaaS၊ APIs နှင့် NFT ပံ့ပိုးမှုတို့ ပါဝင်ပြီး ဂိမ်းတည်ဆောက်မှုနှင့် အသုံးချမှုတို့ဖြစ်သည်။
ဤဆောင်းပါးကိုမျှဝေပါ။
OKX သည် OKX GameSphere ဟုခေါ်သော Web3 ဂိမ်းများအတွက် ၎င်း၏ launchpad ကို ထုတ်ဖော်ခဲ့သည်။ Crypto Briefing နှင့်အတူ OKX ၏ ဆန်းသစ်တီထွင်မှုအရာရှိချုပ် Jason Lau က ဂိမ်းဆော့ဖ်ဝဲရေးသားသူများ၏ Web3 ကို ၎င်းတို့၏ဂိမ်းများတွင် သွားလာရန်နှင့် ပေါင်းစပ်ရန်အတွက် ဝင်ခွင့်လိုအပ်ချက်များကို လျှော့ချပေးသောကြောင့် Launchpads များသည် အရေးကြီးပါသည်။
GameSphere သည် Wallet as a Service (WaaS) နှင့် ဂိမ်းပရိုမိုးရှင်းဖြေရှင်းချက်များဖြင့် ပေါင်းစည်းထားသော launchpad ကို ပေးပါသည်။ မှတ်သားဖွယ်အချက်မှာ၊ ကြေညာချက်တွင်ဖော်ပြထားသည့် အဓိကအင်္ဂါရပ်များသည် developer များအတွက် ၎င်းတို့၏စိတ်ကူးများကို နားလည်သဘောပေါက်စေရန် ကိရိယာများ၊ ရိုးရှင်းသောဖွံ့ဖြိုးတိုးတက်မှုနှင့် အသုံးချမှုလုပ်ငန်းစဉ်များနှင့် တိုကင်လဲလှယ်ခြင်းနှင့် NFT ကုန်သွယ်မှုတို့ကို လွယ်ကူချောမွေ့စေမည့် ဂိမ်းအတွင်းစျေးကွက်များအတွက် APIs များပါဝင်သည်။
ထို့အပြင် OKX GameSphere သည် blockchain ဂိမ်းစက်မှုလုပ်ငန်းကို ပံ့ပိုးရန် ကြိုးပမ်းအားထုတ်မှုများ စုစည်းမှုတစ်ခုအဖြစ် ရှုမြင်သင့်သည်ဟု Lau က ပြောကြားခဲ့သည်။
“ Web3 ဂိမ်းများ ဖွံ့ဖြိုးတိုးတက်မှုနှင့် လက်ခံမှုကို ပိုမိုအားပေးရန်နှင့် အရှိန်မြှင့်ရန် ကျွန်ုပ်တို့ ရှာဖွေနေပါသည်။ အရေးပါသော အခြေခံအဆောက်အဦများ၊ ကိရိယာများနှင့် ပံ့ပိုးမှုများကို ပံ့ပိုးပေးခြင်းဖြင့် developer များသည် ဂိမ်းများကို ဈေးကွက်သို့ လျင်မြန်လွယ်ကူစွာ ယူဆောင်လာနိုင်သည်။ နောက်ဆုံးအနေဖြင့်၊ ကျွန်ုပ်တို့သည် ဂိမ်းများကို ဖြန့်ဖြူးခြင်း၏ အဓိကပြဿနာကို ဖြေရှင်းပေးကာ ၎င်းတို့၏ဂိမ်းများကို ကျွန်ုပ်တို့၏ ကမ္ဘာတစ်ဝှမ်းရှိ သုံးစွဲသူအခြေခံနှင့် ငွေဖြစ်လွယ်မှုဆိုင်ရာ အစုအဖွဲ့များနှင့် ချိတ်ဆက်ပေးပါသည်။”
ပလက်ဖောင်းသည် drops၊ flash sales နှင့် whitelist minting ကဲ့သို့သော အင်္ဂါရပ်များဖြင့် NFT ပိုင်ဆိုင်မှုထုတ်ပေးခြင်းကို ပံ့ပိုးပေးပါသည်။ ၎င်းသည် ပရောဂျက်အဖွဲ့များအား ၎င်းတို့၏ကိုယ်ပိုင်ငွေလွှဲခနှုန်းထားများကို သတ်မှတ်ခွင့်ပြုခြင်းဖြင့် မဖြစ်မနေ NFT တော်ဝင်ကြေးဝန်ဆောင်မှုများကိုလည်း ပေးပါသည်။
GameSphere သည် သီးသန့်ဂိမ်းစာမျက်နှာများ၊ အံဝင်ခွင်ကျသော ပရိုမိုးရှင်းများနှင့် ကုန်သွယ်မှုပြိုင်ပွဲများနှင့် ဓာတ်ငွေ့ကင်းစင်သောပွဲများအတွက် ပူးပေါင်းဆောင်ရွက်ခြင်းများဖြင့် ဂိမ်းကစားခြင်းအတွေ့အကြုံများကို မြှင့်တင်ပေးပါသည်။ ပလက်ဖောင်းသည် Lumiterra နှင့် Metacene ကဲ့သို့သော ထိပ်တန်းပရောဂျက်များနှင့် ပူးပေါင်းလုပ်ဆောင်နေပြီဖြစ်သည်။
ယခုနှစ်အစောပိုင်းတွင်၊ OKX သည် သုံးစွဲသူ သန်း 50 ကျော်အတွက် NFT နှင့် ဒစ်ဂျစ်တယ်ပိုင်ဆိုင်မှုဆိုင်ရာ ထိတွေ့ဆက်ဆံမှုကို မြှင့်တင်ရန် Immutable နှင့် ပူးပေါင်းခဲ့သည်။ OKX သည် ဂိမ်းများအတွက် အထူးထုတ်လုပ်ထားသည့် ပထမဆုံးကွင်းဆက်ဖြစ်သည့် Immutable zkEVM အတွက် ပံ့ပိုးမှုလည်း ထည့်သွင်းထားသည်။
Web3 ကို ဘာကြောင့်သိမ်းထားတာလဲ။
Web3 ဂိမ်းတိုးတက်မှုအတွက် အထောက်အကူဖြစ်စေသော အကြောင်းရင်းတစ်ခုမှာ ပင်မရေစီးကြောင်းကို လက်ခံကျင့်သုံးခြင်းပင်ဖြစ်သည်။ ထို့ကြောင့်၊ Web3-native ပလပ်ဖောင်းများတွင် ခေါင်းစဉ်များဖွင့်ခြင်းသည် Epic Games ကဲ့သို့သော သမားရိုးကျပလပ်ဖောင်းများတွင် ၎င်းတို့ကိုစတင်ရောင်းချခြင်းနှင့် နှိုင်းယှဉ်ပါက အဆိုပါဂိမ်းများကို တူညီသောအသုံးပြုသူအခြေစိုက်စခန်းတွင် ဆက်လက်ထိန်းသိမ်းထားနိုင်သည်။
သို့သော်လည်း၊ ပိုင်ဆိုင်မှုပိုင်ဆိုင်မှုနှင့် စီးပွားရေးအသစ်များ ထပ်တိုးခြင်းဖြင့် Web3 သည် အနာဂတ်ဂိမ်းအားလုံး၏ အခြေခံအစိတ်အပိုင်းဖြစ်လာမည်ဟု James Lau က ယုံကြည်သည်၊ အဘယ်ကြောင့်ဆိုသော် ဂိမ်းဆော့ဖ်ဝဲအသစ်များ၊ ပိုမိုနက်ရှိုင်းစွာ ထိန်းသိမ်းနိုင်မှု၊ ရေရှည်တည်တံ့သော ဗဟိုချုပ်ကိုင်မှုလျှော့ချထားသော စီးပွားရေးနှင့် ဂိမ်းဆော့ဖ်ဝဲရေးဆွဲသူများအတွက် လုပ်ငန်းပုံစံသစ်များ မောင်းနှင်မည်ဖြစ်သည်။ သီးခြား launchpads များကို ယခုဖန်တီးလိုက်ခြင်းသည် သဘာဝကျပါသည်။
“ OKX GameSphere ကို အသုံးချခြင်းဖြင့်၊ developer များသည် ချောမွေ့သောပိုက်ဆံအိတ်ပေါင်းစည်းမှု၊ ဂိမ်းအတွင်းပိုင်ဆိုင်မှုရောင်းဝယ်မှုနှင့် စီမံခန့်ခွဲမှုနှင့် အခြားအရာများကဲ့သို့ Web3 အင်္ဂါရပ်များမှတစ်ဆင့် ကစားသမားများအတွက် ချောမွေ့စွာစတင်အသုံးပြုနိုင်သည့်အတွေ့အကြုံကို ပေးဆောင်သည့် ဂိမ်းများကို ဖန်တီးနိုင်သည်” ဟု Lau မှ ရှင်းပြခဲ့သည်။
ဤအင်္ဂါရပ်များသည် Web2 ဂိမ်းများနှင့် ဆက်စပ်နေသော နည်းပညာဆိုင်ရာ အတားအဆီးများကို ဖယ်ရှားပေးကာ နေ့စဉ်အသုံးပြုသူများအတွက် ဤဂိမ်းအတွေ့အကြုံအသစ်များနှင့် ထိတွေ့ဆက်ဆံရန် ပိုမိုလွယ်ကူစေကြောင်း ၎င်းက ထပ်လောင်းပြောသည်။
ထို့အပြင်၊ blockchain-native launchpads များသည် Lau မှမြင်သည့်ပိုမိုကျယ်ပြန့်သော Web3 ဂေဟစနစ်နှင့် ချောမွေ့စွာပေါင်းစပ်နိုင်စေပါသည်။
“ ဒါဟာ ကစားသမားတွေအတွက် စည်းလုံးမှုနဲ့ အလုံးစုံ ထိတွေ့ဆက်ဆံမှုကို တိုးမြင့်စေနိုင်ပါတယ်။”
ယခုရက်သတ္တပတ်အစောပိုင်းတွင် Kaspa ၏ KAS တိုကင်သည် သိသိသာသာကျဆင်းနေသောစျေးကွက်ထက် တန်ဖိုး 26% မြင့်တက်လာသည်ကို ကြုံတွေ့ခဲ့ရသည်။
ပြီးခဲ့သည့်လတွင် Pudgy Penguins သည် Mythos Chain နှင့် ပေါင်းစည်းပြီး NFT ပိုင်ရှင်များကို ဖွံ့ဖြိုးတိုးတက်မှုတွင် ပါဝင်သည့် မိုဘိုင်းဂိမ်းကို 2025 ခုနှစ်တွင် စတင်ရောင်းချရန် အစီအစဉ်ရှိကြောင်း ကြေညာခဲ့သည်။
Crypto Briefing အစီရင်ခံထားသည့်အတိုင်း Fantasy.top သည် မေလတွင် လေးရက်အတွင်း အခကြေးငွေ ဒေါ်လာ 860,000 ကျော်ရရှိကာ crypto လွှမ်းမိုးမှုများကို ကုန်သွယ်မှုကတ်များအဖြစ် ပြောင်းလဲပေးသည့် ဂိမ်းတစ်ခုကို မိတ်ဆက်ပေးခဲ့သည်။
ယခုရက်သတ္တပတ်အစောပိုင်းတွင်၊ ကာလရှည်ကြာမြုံနေသော ဝေလငါးတစ်ကောင်သည် ဒေါ်လာ 61 သန်းတန်ဖိုးရှိ Bitcoin ၏ Coinbase သို့ပြောင်းရွှေ့သွားပြီး ကျဆင်းနေသောစျေးကွက်စိတ်ဓာတ်ကို လွှမ်းမိုးခဲ့သည်။
ဇွန်လတွင် OKX သည် ဂိမ်းဆော့ဖ်ဝဲရေးဆွဲသူများအတွက် ကျယ်ကျယ်ပြန့်ပြန့်ပံ့ပိုးပေးခြင်းဖြင့် Web3 ဂိမ်းများ ဖွံ့ဖြိုးတိုးတက်မှုနှင့် စတင်ခြင်းတို့ကို လွယ်ကူချောမွေ့စေရန် ဒီဇိုင်းထုတ်ထားသည့် GameSphere ကို မိတ်ဆက်ပေးခဲ့သည်။
ဤဆောင်းပါးကိုမျှဝေပါ။
Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.